Wednesday, November 18, 2009

maLu rASanYe Part 2

Dulu akulah tempat mengadu
Kini akulah tunggul kayu
Dulu kita bersama selalu
Kini sms pun tak mau

Aku malu aku segan
Kita dulu kawan
Sekarang tak ada istilah kawan
Kau mcam dah jadi lawan

Aku miskin aku tak kaya
Kau pula nak tolong keluarga
Dapat pula kawan berada
Aku kau tinggalkan jua

Kita patut jadi rumate tapi kau pergi pada hari itu
Aku seorang terkapai-kapai tanpa arah tuju
Mujur ada teman disitu
Dialah tempat ku mengadu

Kini 4bulan sudah berlalu
Sudah habis semester satu
Kau tetap macam tu
Aku pula kehilangan tempat mengadu
Sudah grad kawan tempat ku mengadu
Tidak tahu arah hendak kutuju


Semua Tentang Kita-Peterpan

Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

No comments: