Sunday, November 22, 2009

koMErsIal




Sejak kecil saya banyak didedahkan dengan program2 sukan seperti bola sepak,tenis,rugbi,hoki.Malah,saya juge gemar melihat SUKAN SEA,OLIMPIK,KOMANWEL,SUKMA.setiap kali ada program2 tersebut akan pasti saya lihat...

ptg td saya melihat BADMINTON TERBUKA CHINA.M alaysia lawan korea.Tepat jangkaan saya yang Malaysia akan kalah.saya sangat geram dengan beregu badminton malaysia yang diagung-agungkan...

Selepas ape yang berlaku tahun lepas saya rasa kalau tak silap,saya sudah tidak mempunyai keyakinan terhadap mereka lagi.mereka ialah KOO KIEN KIAT & TAN BOON HEONG..Cukup dengan cerita badminton yang menyedihkan saya.

sebenarnya sepanjang saya melihat selebriti sukan antarabangsa saya blm pernah melihat selebriti dari korea yang kacak.Petang tadi say melihat pemain badminton korea yang cukup handsome...hehehe

si kacak bernama LEE YOUNG DAE...Gambar diatas adalah gambar si kacak empunya diri...h

HANDSOME......KOMERSIAL KAH MEREKA UNTUK DIJADIKAN MODEL SEPERTI RAFAEL NADAL N ROGER FEDERER JUGA DAVID BECKHAM?atau wajah komersial salah satu cara untuk attract peminat dtg menyaksikan game ?haaaaa...jawab...jawab....

No comments: