Saturday, March 14, 2015

Perkahwinan

Lama tak update u olls kan.. Sincr ada masalah hati dengan abg oren last time. Now masalah denagn perempuan tak guna lak. Hari ni crush yg berwajah zulhuzaimi dari UTHM kahwin.. Adoiii...stress mak tau

Last Monday & Tuesday abg oren been too sweet with me walaupun aku dan dia tak ada apa-apa. Kenapalah dia suruh aku pegang paper org sedangkan dia boleh bagi sendiri nanti. He is been too nice or ambil kesempatan ke atas aku. Dia backup aku depan yazid. Adoiiiiu..lagi aku cuba jauh dari dia,makin dia datang dekat. Apa semua ni. He is meant for me or he is just Allah challenge for me...

Masa dinner utk Excellent SPM Student 2014, aku tak sangka aku duduk sebelah dia and am tersepit antara dua orang lelaki.OMG...damn..what is happening... Suka ada,sendu pun ada..

No comments: