Wednesday, March 25, 2015

CONFUSED
What is happen exactly?
Aku memang tersentak betul bila someone panggil aku bongok semalam. Aku tak pernah rasa dia cuba ambil kesempatan keatas aku. Aku cuma isi borang training on behalf dia je. Besar sangat ke salah aku ni?Bukan memang tugas aku ke?Aku tak tau kenapa dia tak boileh hilang dari hati aku.Aku tak tau kenapa lagi aku lari jauh lagi dia datang dekat.And lately dia nak terlajak peramah pulak.Stress betul bila pikir pasal hati ni.What gonna happen to us?Aku dah add dia balik kat Facebook.Oh damn what am i doing exactly?

He is just being generous or what?Are we back to cool like before....

??????????????
This is what i am feel about you Mr. Who Drive Turqoise Blue Preve 

Wow this is rare now i know why he siad like that yesterday.Wow...wooooow. You sure underestimate me.Maklumlah AA je tak buat efiling kan.Yelah sebab dia pun tau AA gaji kecik tak declare.Aku buat tiga tahun kot efiling tu.Kak E suruh tanya pada aku tapi ko buat taktau dan diam je.Sure we are not cool yet. Wow i'm feeling betrayed like now.Ko memang taknak cakap dengan aku langsung kan sebenarnya. i am wondering why my heart felt so hard to forgets you. The problem is hari-hari aku nampak ko. susah..susah..tak boleh ke ko pergi jauh-jauh.silakanlah dating dgn Kak E lg.huh.And now i really hates you

No comments: