Friday, May 20, 2011

practical training ^_______^

Masa kalau ditunggu dan dibilang memang lama....Tapi kalau dibiarkan berlalu dengan cepatnya..sedar x sedar saya sudah pun masuk tahun 4 pengajian.ada lagi 2 semester yang saya perlu harungi untuk meghabiskan pengajian.Ingat selepas habis Bachelor in Business Administration ni saya nak sambung DPLI..harap2 dapat lah..

sekarang saya tengah praktikal di PUBLIC RELATION OFFICE INTERNATIONAL ISLMIC UNIVERSITY MALAYSIA. Ramai yang tanya kenapa saya xnak buat di luar?lebih adventure katanye.Bagi saya kita buat dimana pun x kisah yang penting kite boleh bawa diri kita dengan selesa.lagipun praktikal semasa semester pendek memang tiada duit dr PTPTN jd sy haruslah membajetkan diri saya.Buat di uia lebh menjimatkan kos dari saya buat luar2...sekurang2nya tiada duit transport yg harus dibayar.

Genap seminggu hari ni saya praktikal.Dapat banyak kawan baru.staf2 sini pun ok.serba serbi dah tau macam mana buat kerja kat opis....ALHAMDULLILAH..harapnye semua berjalan dengan lancar untuk 9 minggu mendatang..Lupa pule minggu depan 24-27/5/2011 saya x kerja kerana saya akan menyertai SEMINAR PRS Seluruh Malaysia di UTM SKUDAI.first time sy dpt pergi skudai..Pahang pun belum habis saya jelajah..harap2 semua tu akan dapat dicapai bile saya dah graduasi dan mempunyai pekerjaan...apa2 pun.sy rindu kwn2 saya...


senyum selalu..AND BE HAPPY

No comments: