Tuesday, April 20, 2010

9TH INTERSCHOOL DEBATE..

Salam semua....selamat kembali bertemu didewan hari ini....yang dipertua...eh2....dah terbiasa dgn debate smp tersasul2 dalam blog....
saya telah kembali menjadi committe welfare interschool debtae yg ke-9.Memandangkan saya telah menjadi veteran utk interschool kali ini,saya telah diberi peluang utk memilih sekolah yg tip top.....atasa saranan seorang sahabat saya telah memilih SMK DATO' AHMAD MAHER sbg sekolah yg saya akan jaga...
hari ini telah masuk hari ke -2 perlawanan debate...saya masih lagi berasa terawang-awangan kerana masih lagi tidak mempercayai yg sekolah saya telah berjaya masuk ke peringkat quater final......tahniah kepada merka kerana telah bejaya sejauh ini.....

saya turut tumpang gembira dgn kejayan mereka setakat ini....semoga mereka terus mengekalkan rentak permainan mereka ini.....adakah sekolah seri puteri bakal menjadi mangsa mereka lg seperti SEKOLAH SULTAN ALAM SHAH,SAMAP KAJANG AND SMK JITRA

by the way...GOOD LUCK utk semua yg bakal menerima result pada ptg ini.....takutnye...pagi ini gelisah pula kerana mereka bakal menaiki pentas quater final

No comments: