Tuesday, October 20, 2009

PRESENTASI..KUCING

First of all,yesterday i've term paper presentation 4 subject money n banking...
who knows 1 sister aim me after the class coz i ask question when da 2nd & 3rd group present.Of course i don't give question 4 the 1stgroup..it's my group...hhahahaa

really x sangka that sister will come 2 my table and sudenly ask me when i'm gonna present..hahahaahha....really funny..i've already doing the presentation...she must be late to the class and did'nt see me present....

da juge org mcmtu kat atas muke bumi nih......betul2 xsangka......bajet dye pandai n dye sorg je lah yg blh tanya soalan kat org..isk2.....

semlm sblm pulang ke bilik sesudah kelas money n banking ak menemani shida ke HS utk beliau mencari tudung kale kelabu...utk scout katanye...tetibe je ujan trun...kami pun menetap kejap di kawasan hentian rehat di HS cafe yg atas....

tgh ak syok2 br nak study past year exam paper ak anmpak seekor kucing yg sgt comel...kucing i2 kucing siam....tp syg kucing i2 dibiarkan x terbela...
sgt comel......bile ak cerite dgn kak wani dye pun kata"da gak kucing siam yg terbiar,x sangka betullah..."
klu lah uma ak kat sebelah UIA ni je ak da kutip kucing tu bw blik umah......
kesian kat dye .....

sebut pasal kucing lagi..t/hari td masa ak br lps mkn kat blik,ak nak g buang sampah tetibe je ak nampak sekor kucing dpn blik ak ni...
adoi...sape yg bw dye naik atas nih..siap lepak n tdo dpn blik ak lg....bkn ak x suke tp nnt dye nyebuk masuk blik lak....
nasib bek ptg td kucing tuh da ilang...ahahahhaha

2 comments:

deekay said...

HAHAHAHAHAH!!
Nak tanya kucing tu kucing besar belang-belang hitam ker and jantan ker? nad ngan ekin bagi nama dia 'kuyu'.

intan_an said...

x r...kucing tu kaler oren bwh bdn putih...kire mcm stokin lah kaki dye.